środa, 15 kwietnia 2009

Usprawiedliwienie

Przyznaję - jestem leń...i pisać mnie się nie chce...

9 komentarzy:

shell pisze...

a co mi się w ogóle chce...;-)?

tanya pisze...

Ja też jestem leń. Ale mnie pisać się chce. Za to nic innego bym nie robiła ;)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Pistacjowy Kosmita pisze...

A mnie jak się nic nie chce! aż strach pomyśleć :))))))

Pistacjowy Kosmita pisze...

Napisz coś, nawet bez ambicji ;)

imagik pisze...

Ja tez rzadko pisuje ale dzisiaj walnelam notke, bo zal mis ie wlasnego bloga tak zaniedbanego zrobilo. Zima = lenistwo i dobrze. Ide pozrec czekoladke ;-)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

Ale nie taki jak ja :P

pozdrawiam

Słomiana wdowa

Powered By Blogger